سفارش تبلیغ
صبا ویژن

من میگم تا تو بشنوی

نظر

اگر به دنبال یک اسباب بازی برای پرورش و بارور کردن قدر تخیل کودکتان هستید، پس باید وقت زیادی را صرف آن کنید. موقع خرید اسباب بازی کمترین کاری که باید بکنید، توجه به رده بندی سنی اسباب بازی ها است. البته اگر مادر یا پدری را سراغ دارید که قبلاً آن اسباب بازی را تهیه کرده اند و در اختیار کودکشان قرار داده اند، باید بگویم که بهترین مرجع آنها هستند نه رده بندی درج شده روی اسباب بازی.

قطعاً زمان پرداختن به همه مسائل کودکان و کنکاش و جستجو برای خرید بهترین و مناسب ترین وسیله برای کودک، برای هر پدر و مادری عملاً غیرممکن است. هم از نظر هزینه برای تحقیق و هم زمان سپری کردن برای آن بسیار دور از انتظار است. به هر حال ما به عنوان والدین بودجه محدودی داریم و گاهی اوقات حتی مجبور به کم کردن لیست های خواسته هایمان می شویم.

این موضوع خیلی مهم است که بچه ها بدون هیچ محدودیتی و به طور آزادانه دست به اکتشاف و بازی بزنند. اما به طور کلی یادتان باشد چیزی که در درجه اول در رده بندی سنی اسباب بازی دخترانه و پسرانه تآثیر گذار است، مسائل ایمنی کودکان است. بعد از ملاحظات ایمنی برای کودک، گزینه بعدی توان درک و فهم کودک از شی است. پس از این مورد نیز موضوع جنسیت کودک و تناسب آن با اسباب بازی مطرح است.

با وجود همه این مواردی که گفته شد، اگر شما هم به دنبال بهترین اسباب بازی های به روز و بچه پسند هستید، فروشگاه اینترنتی دالیدل را به شما معرفی می کنیم. قیمت اسباب بازی ها هم بسیار ارزان و مناسب است. کافی است "اسباب بازی دالیدل" را در گوگل جستجو کنید تا گوگل فروشگاه را به شما نشان دهد. دالیدل انواع عروسک و اسباب بازی های شخصیت های کارتونی ایرانی و خارجی را با قیمت های خیلی خوب ارائه می دهد.